17.02.2014 Aktivnosti SPH

Prateći trendove na tržištu, a nakon dobrih iskustava s Internet prodajom karata za dužobalne i međunarodne linije, Jadrolinija će tijekom ove godine omogućiti svojim putnicima prodaju karata za brzobrodske linije putem svoje službene internetske stranice. Trenutno je u tijeku pilot projekt koji putnicima omogućava online kupnju karata za brzobrodsku liniju Rijeka – Rab – Novalja, a u skoro vrijeme predviđeno je da sustav prodaje obuhvati i sve ostale brzobrodske linije. Ovim je Jadrolinija postala prvi pomorski prijevoznik u Hrvatskoj koji omogućava online kupnju karata za nacionalnu plovidbu.

Za sada će se na navedenim linijama moći kupiti samo komercijalne karte, dok se dio prodaje za otočane očekuje stupanjem na snagu Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na povlašteni prijevoz na linijima u javnom pomorskom prijevozu, odnosno čim se uvede mehanizam s kojim će se moći jednoznačno identificirati otočane putem Interneta. Jadrolinija je svojim informacijskim sustavom već predvidjela kupovinu karata i za otočane. Čim se uvede nova otočna iskaznica, omogućit će se online kupnju karata i za otočno stanovništvo.

Alan Klanac, predsjednik Uprave ističe: „Ovim potezom Jadrolinija prati svjetske trendove s ciljem da naši putnici mogu još brže i lakše putovati na svoja odredišta. Vjerujemo da će naši putnici biti zadovoljni rezultatima te kako će u budućnosti online kupovina karata postati standard. U konačnici, cilj nam je u budućnosti omogućiti prodaju karata putem Interneta ne samo za brzobrodske linije, već i za sve ostale linije koje Jadrolinija održava u nacionalnoj plovidbi.“

Sam proces online kupnje karte sveden je na tri jednostavna koraka koje je potrebno izvršiti putem službene internetske stranice www.jadrolinija.hr. Korisnik treba odabrati željeno putovanje, odrediti broj osoba koji putuje, unijeti i autorizirati osobne podatke te izvršiti plaćanje putem kartice. Nakon što se izvrši proces kupnje karata, putniku putem elektroničke pošte stiže potvrda o plaćanju te dokument rezervacije s kojim u agencijama Jadrolinije putnik može preuzeti putnu kartu.

 

KOMENTAR SPH:

Naime booking online je izvrsna stvar.

Tako recimo napraviš booking karte, jasno i platiš, pa dio ode onome tko je napravio program, pa se dio, tog djela vraća onome tko ga je ovlastio da napravio program, pa dio ode onome u Zagreb koji proizvodi brodove na plinske turbine (“vozim na plin, za okoliš sam fin”) …. Elem programer je zaboravio dodati program, kolona s booking vaučerom prema trajektu. Namjerno!? Znam ja njega.
Onda se taj, kao onaj neki tip iz Jadrolinije koji je bio zadužen da sa fotoaparatom čuči u grmlju i slika mazače i timunjere s kanistrima (uskoro plina – ha koja ideja, ne možeš mrkati plin, ka’ što mrkaju naftu, aj’ da te sad vidim!), sakrije iza kantuna i čeka te da dođeš u znojavu kolonu koja čeka na ukrcaj.
Ti naravno, pun optimizma, s vaučerom zataknutim za kapelin (nek svi vide “pametnjakovića”), pređeš kolonu, jer što bi čekao u koloni s ostalim “bedacima”, koji ne znaju što je internetska prodaja karte, i dođeš pod sam brod. Izađeš i okreneš se lijevo desno, naprijed natrag, po mogućnosti s vaučerom u visoko podignutoj ruci, nek svi “bedaci” i kompjuterski nepismenjaci, vide tvoju kartu za prvenstvo prolaza, pa se vratiš onih “par kilometara” nazad da svoj “prvenstveni listić” zamjeniš za kartu.
Iz kioska, ugrijanog na oko 40 celzijusa u hladu (hlad tek u Novalji, a ti u Žigljanu), gospođa ti priopćava da nema problema, ali da se moraš vratiti na kraj kolone, jer ovi u autima, što su već počeli tuckati “bezbolnim” palicama po lijevoj (ljevaci po desnoj) šaci, imaju kartu i ovjdje su već od drugog dana godišnjeg odmora, kako bi se vratili na vrijeme doma ili na “arbajt” destinaciju.
“što me briga za te “bedake” i kompjuterske nepismenjake, kažeš ti (jer ti si napravio booking prije nego su oni krenuli na godišnji odmor i oprali prašinu industrijskih zona južne Njemčije, Austrije ili neke druge arbajt zone, u tvom lijepom plavom Jadranu.
Jasno, vratiš se do svoe prve pozicije u koloni, sjedneš u svoj, još kreditno opterećen autić) upališ motor i hlađenje na minus pet i to je zadnje čega se sjetiš kad se probudiš na traumi riječke ili zadarske hitne pomoći.
Jasno tvoj miljenik, tvoj neisplaćeni autić završi kod vrsnog limara (prijatelja prijateljeva prijatelja iz djetinjstva), koji na njemu zaradi za školovanje djeteta do kraja srednje škole. Osiguranje te navodi da tužiš onu razjarenu masu koja, nepismena kava već jeste, ne razumije PREDNOSTI on line bookinga na način Jadrolinije.

A onda, kroz godinu ili dvije, Vlada RH se odluči ipak privatizirati tu "Jadroliniju".
Mudro zaključe da "Jadrolinija" ne može opstati na tržištu jer, po defaultu, Država je loš vlasnik, a privatnici su pravi blagoslov.
Tko dobije najbolje linije i najbolje brodove za kunu? Nekakva grupacija: "Plinske turbine-internet programi D:D:"
Kad dobiju brod i liniju onda vrište kako Država slabo dotira kroz jednu od bezbroj Agencija!
Jadna lijepa naša.